השקעה חכמה וזהירה במניות – דברים שכל מתחיל חייב לדעת

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ונעזור לכם לחסוך כסף!

השקעה במניות נשמעת לרבים בתור דבר מפחיד ומסוכן פיננסית, מה שגורם להם להימנע אפילו לנסות זאת או ללמוד על זה. אך כאשר ההשקעה נעשית בצורה חכמה, זהירה ועשויה היטב על פי מספר כללים ותנאים, היא הופכת להיות בין הדרכים היעילות ביותר לבנות עושר לטווח הארוך.

במאמר זה נבחן מספר נקודות ודגשים שיגרמו לכל מי שעוקב אחריהם בדבקות להשיג סיכוי טוב יותר להצליח עם השקעה לטווח קצר וארוך במניות בשוק ההון. האם כדאי ללכת על השקעה לטווח קצר? כיצד ניתן להשקיע השקעה בטוחה עם רווחים וודאיים? כל זאת ועוד תוכלו למצוא כאן.

קבעו את הגישה שלכם בנוגע להשקעות

אחרי שלמדתם את הבסיס של שוק ההון והבנתם מה היא מניה וכיצד היא ממוסחרת, הדבר הראשון שאתם צריכים לקחת בחשבון זה כיצד להשקיע במניות – מבחינת כמות וגיוון. חלק מהמשקיעים בוחרים לקנות מניות בודדות, בעוד אחרים אוספים סל של מניות מחברות שונות. גם מבחינת זמן –השקעה לטווח קצר או ארוך היא שקלול שיש לקחת בחשבון. השקעה לטווח ארוך הינה השקעה בטוחה וכמעט תמיד עדיפה על פני השקעה לטווח קצר, כיוון שתמיד יהיו עליות ומורדות במדדים, ואילו לטווח ארוך של שנים נרשמת רק אז עליה עם רווחים משמעותיים.

איזה סוג של טיפוס אתם

השקעה במניות מספקת לכם הצצה קטנה לעצמכם ואיזה סוג של בן אדם אתם מבחינות מסוימות הקשורות לתכנון, השקעה, בקרה עצמית וחושים אנליטיים. תצטרכו לשאול את עצמכם איזה סוג של טיפוס אתם לפני שאתם הולכים על זה בכל הכוח – האם אתם אנשים אנליטיים שאוהבים מספרים ונהנים לעשות מחקרים בתחום הפיננסי? יושבים דקות ארוכות על מדורי שוק ההון בעיתונים? אולי בכלל אתם שונאי מתמטיקה ולא מעוניינים לעשות המון שיעורי בית? כמה זמן פנוי ביום או בשבוע יש לכם כדי להקדיש להשקעות בבורסה?

הדרכים השונות להשקעה חכמה וזהירה בבורסה

תוכלו להשקיע במניות בודדות אם, ורק אם, יש לך זמן פנוי ורצון לחקור בצורה רצינית ולהעריך מניות באופן שוטף. אם זה המצב אצלכם, עדיף לכם ללכת על זה. זהו מסלול שבהחלט מתאים ואפשרי למשקיע חכם וסבלני לנצח את השוק לאורך זמן. מצד שני, אם עניינים כמו דוחות של רווחים רבעוניים או חישובים מתמטיים לא נשמעים לכם מושכים מדי, אין שום דבר רע בלנקוט בגישה פסיבית יותר.

השקעה בקרנות אינדקס

בנוסף לקניית מניות בודדות, אפשר לבחור ולהשקיע בקרנות אינדקס, שעוקבות אחר מדדים כמו ה-S&P 500. לקרנות אינדקס יש בדרך כלל עלויות נמוכות משמעותית והן מספקות ביצועים ארוכי טווח של מדדים בסיסיים. לאורך זמן, ה-S&P 500 מניב תשואות כוללות של כ-10% בחישוב שנתי, ועליות שכאלה יכולות בהחלט לבנות הון משמעותי לאורך תקופה ארוכה. זו השקעה בטוחה.

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

על מה דיברנו במאמר?

053-3524876
דילוג לתוכן