איך מוצאים מחסן מוצלח בקלות ובלי בזבוז זמן יקר?

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ונעזור לכם לחסוך כסף!

מגדלי מגורים שנבנו בשני העשורים האחרונים כוללים, על פי רוב, מחסנים, כמעט עבור כל דירה במגדל. אולם, מדובר במחסנים קטנים שלא תמיד מספיקים לדיירים. בנוסף, עסקים רבים זקוקים למחסנים גדולים על מנת לאחסן את המלאי שלהם, היות ולא תמיד מדובר במפעלים, אין להם בהכרח שטחים מתאימים לכך. הצורך במחסנים, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי, הולך וגדל ולכן, מחסנים להשכרה הם שירות נדרש.

מחפשים מחסן

במידה ואתם מנהלים עסק קטן ואין לכם מחסן בעסק, מומלץ לכם מאוד לבקר באתר מניבים, על מנת למצא את המחסן המתאים לכם ביותר. הפרמטרים שיסייעו לכם לדעת מה מתאים לכם הנם, שטחו של המחסן ומיקומו. שטח המחסן ואפשרויות הסידור הפנימי שבו מהווים נדבך חשוב ביותר בהחלטה, האם מחסן מסוים מתאים לכם או לא. לאחדים ישנו ציוד גבוה הדורש למשל, תקרה גבוהה במחסן ולאחרים, ישנן קופסאות קטנות, הדורשות מדפי אחסון, המסייעים בשמירת הסדר בתוך המחסן. מיקום המחסן חשוב גם הוא, אתם לא תשכרו מחסן שנמצא רחוק מבית העסק שלכם או ממקום המגורים שלכם. דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא, מחסן הנמצא בקרבת חוף הים חשוף לנזקי קורוזיה ולחות ולכן, יתכן מאוד שזה לא מתאים לסוג התכולה אותה אתם מייעדים למחסן.

 

תנאי התשלום המקובלים בענף השכרות המחסנים

עקרונות ההשכרה של יחידות אחסון ומחסנים כוללים אלמנט ייחודי אחד שכדאי לכם להכיר. למשל, במחסנים שיתופיים ולא אישיים, מחיר ההשכרה הוא עבור הנפח שהציוד שלכם תופס במחסן ועבור משך הזמן שתשתמשו בו כלומר, בהתאם לשטח המוקצה לכל משתמש באזור מסוים במחסן. התשלום עבור יחידת אחסון אישית דומה לשכר דירה, אתם משלמים מדי חודש עבור המושכר כשגובה התשלום נקבע בהתאם למיקום המחסן וגודלו. בכל שנה אתם תידרשו לבחור באם לחדש או לא את חוזה השכירות.

מחסן חכם

בשנים האחרונות הוקמו חברות רבות המציעות שירותי אחסנה מסוגים שונים לרבות, השכרת מחסן אישי לכל דורש. חלק מהחברות הללו מציעות מעבר להשכרת המחסן שירותים נוספים כגון: הובלת הציוד המיועד לאחסנה מנקודה לנקודה, סידור הציוד באופן מקצועי במחסן, שירותי אחסנה בקונטיינרים, כאשר השירות החדשני ביותר בתחום זה שייך לחברה ישראלית, המציעה ללקוחותיה הובלת קונטיינר לחצר הבית או המפעל והשארתו לתקופת זמן הנקבעת מראש בין הצדדים. ברגע שהלקוח מחליט שאינו זקוק יותר לקונטיינר, תגיע החברה למקום ותגרור משם בחזרה את הקונטיינר. בזאת, יגיע לסיומו חוזה השכירות.

מהפכה בענף

אתר מניבים – לוח הנדל"ן המסחרי, לקח על עצמו לשנות את חוקי המשחק של ענף השכרת נכסים מסחריים לרבות, השכרת מחסנים. אתר מניבים מציג לוח גדול ומגוון של נכסים מסחריים שונים המיועדים להשכרה, אליהם מצטרפים עסקים להשכרה ועוד. אם עד היום, מידע אודות נכסים ועסקים להשכרה היה נחלתם של קבלנים, מטווחים ושמאים בלבד, אתר מניבים מנגיש את המידע לכל אדם באשר הוא. אתר מניבים לא מסתפק בהנגשת המידע אודות נכסים המוצעים להשכרה או מכירה והוא מציג לגולשים, בלשונית "מידע נדל"ן", דיווח עדכני אודות עסקאות שבוצעו לאחרונה, בכל אחד מתחומי ההשכרות והמכירות של נכסים מסחריים, בכל מקום בארץ. לשונית זו מפרטת את מחיר הסגירה של העסקה ואם מדובר במחסנים תקבלו פרוט אודות גודל המחסן, מיקום, חלוקה וכו'.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

על מה דיברנו במאמר?

053-3524876
דילוג לתוכן