ביטוח דירה – למה חשוב לרכוש פוליסה?

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ונעזור לכם לחסוך כסף!

הדירה בה אנחנו מתגוררים ונמצאת בבעולתנו, לרוב היא הנכס המשמעותי ביותר שעומד לרשותנו. במובנים רבים, דירה היא ערובה לביטחון כלכלי עבורנו ועבור ילדינו. מי שיש לו דירה משלו יודע, שאם חס וחלילה יקרה לו משהו, הוא תמיד יוכל להשתמש בה בשביל לייצר לעצמו מקור הכנסה, כך או אחרת.

לכן אנחנו צריכים לעשות כל מה שנדרש בשביל לשמור על הדירה, לאפשר לנו להמשיך לחיות בה ולהשתמש בה לאורך זמן. בין היתר, אנחנו צריכים לעשות כל מה שנדרש בשביל להבטיח, שאם חס וחלילה קורה משהו, תהיה לנו אפשרות לכסות את הנזק כך או אחרת. זה נכון בהיבטים שונים, לא צפויים, שעלולים להתרחש מבלי שאנחנו מוכנים ובלי שחשבנו על כך.

הפתרון שעומד לרשותנו לשם כך, הוא ביטוח דירה. פוליסה זו היא אחת הפוליסות החשובות ביותר שאנחנו יכולים להחזיק ברשותנו, מאחר והיא מספקת לנו כיסוי הן למבנה והן לכל התכולה שנמצאת בתוכו. על כן, אם חס וחלילה קורה משהו, כולל דברים קיצוניים, הרי שאנחנו יכולים להיות רגועים שיש לנו כיסוי ויש מי שישלם על כך.

 

מה זה ביטוח דירה?

למעשה, ביטוח דירה כולל בתוכו שני חלקים. ביטוח מבנה וביטוח תכולה. הביטוח הראשון, כפי שאפשר להבין, מתייחס למבנה עצמו ולנזקים שעלולים להיגרם לו, בין אם זה בגלל הצפה, שריפה, תקלות מסוימות ועוד. כל פוליסה מציגה מגוון מסוים של פרטים אשר עבורם אפשר לקבל כיסוי. הביטוח השני מתייחס לתכולה שנמצאת בתוך המבנה, כל הרכוש והציוד של דיירי הבית. ישנם מקרים בהם יהיה צורך לרכוש הרחבות עבור פריטים מסוימים, כמו למשל, תכשיטים או מוצרי יקרי ערך אחרים.

חשוב להדגיש עוד, ביטוח דירה בדומה לביטוחים אחרים, איננו דומה אחד לשני ואיננו סטטי. כלומר, כל לקוח משלם עבור ביטוח שהוא רוכש בהתאם לאופי הדירה שלו, הערך שלה, הצרכים שלו ומשתנים אחרים. כמו כן, הפוליסה יכולה להשתנות משנה לשנה, בהתאם לנתונים ומשתנים שונים. למשל, אם הוא הרחיב אותה, אז יש סיכוי שערך הפוליסה יעלה. זה נכון גם אם יש שינוי משמעותי בתכולה של הדירה.

 

מדוע אסור לוותר על ביטוח דירה?

הרבה פעמים, אנחנו נוהגים לחשוב במונחים של "יהיה בסדר" לא יקרה כלום. אך במקרה של תחזוקת דירה, אנחנו לא יכולים לחשוב ככה מאחר וזה יכול להשפיע עלינו מבחינה כלכלית באופן מהותי. אם אנחנו לא נדאג לדירה שלנו בכל אספקט, היא עלולה להיפגע והערך שלנו עלול לרדת.

הפתרון הוא לרכוש ביטוח דירה שיאפשר לנו לבצע פעולות שונות, מבלי שנידרש לשלם על כך מהכיס שלנו באופן בלעדי, אלא נוכל להשתמש בפוליסה וליהנות מהכיסויים השונים שהיא מספקת לנו. בצורה כזו גם נשמור על הדירה וגם על חשבון הבנק שלנו.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

על מה דיברנו במאמר?

053-3524876
דילוג לתוכן