גוש 3865: קרקע חקלאית להשקעה בטוחה!

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ונעזור לכם לחסוך כסף!

ישנם הרבה שינויים דמוגרפיים שמתרחשים במדינת ישראל בשנים האחרונות.
במרכזם, העובדה שהאוכלוסייה גדלה בקצב מסחרר, היא הבולטת ביותר. הקצב ההיסטרי של הגידול מכריח את הממשלה לבצע התאמות במגוון רחב של תחומים, לרבות תחום התעסוקה, וכמובן בתחום הדיור. הצורך בקרקעות מייצר הזדמנויות למשקיעים, שיכולים לחשוב על הזדמנויות להשקעות מניבות, אשר נמצאות בכל מיני תחומים. כך למשל, הנושא של קניית קרקע חקלאית הופך לרלוונטי מאוד עבור הרבה יזמים.

גידול אוכלוסייה בקצב מסחרר

גידול האוכלוסייה במדינת ישראל הוא מעניין ומדאיג מאוד כאחד. הצפי הוא שבעוד כ-20 שנים, מדינת ישראל תכלול כ-20 מיליון תושבים. כדי לאכלס את אותם מיליונים (כפול מגודל האוכלוסייה כיום) צריך לדעת לספק להם תשתיות, ובעיקר בתים למגורים ומשרדים עבור תעסוקה. כתוצאה מכך, פשוט אין מניעה מהפשרת קרקעות חקלאיות כדי לעמוד בצורך המתגבש הזה. יש כיום בישראל שטחים עצומים של קרקעות חקלאיות שאט אט מופשרות, ומספקות להרבה מאוד אנשים רווח כלכלי עצום.

 

קרקע חקלאית היא השקעה חכמה

קרקע חקלאית היא השקעה מאוד חכמה. הקרקעות הללו מופשרות בקצב מסחרר ואנשים שעד כה התמודדו עם קרקע חקלאית לא מניבה, ואפילו מיותרת מבחינתם, מקבלים סכומי כסף שהם לא חלמו לקבל. יש אמנם הרבה אנשים שאוהבים להשקיע בסטארט אפ, בנדל"ן או במסחר בבורסה, אך מדובר בכסף קטן באופן יחסי, אשר מגיח לאחר הרבה מאוד מאמץ, לעומת מה ואיך שאפשר להרוויח מקרקע חקלאית מופשרת. הסוד הוא למצוא את הקרקע הנכונה ביותר ובמחיר הנכון, וכאן גוש 3865 שממוקם ליד גדרה נכנס לתמונה.

 

גוש 3865: הפנינה של השפלה

באופן כללי, כל קרקע חקלאית שנמצאת בגבול חדרה עד גדרה היא משהו שכל איש עסקים צריך ויכול לשקול. מרכז הארץ היה ותמיד יהיה הפופולרי והמבוקש ביותר בישראל וכאשר יש קרקע חקלאית בצמוד למושבה פסטורלית ומתפתחת כמו גדרה, אין כל ספק שאם וכאשר הקרקע תופשר,  אז כל האזור יהיה מאוד פופולרי, מבוקש וכמובן בעל ערך גבוה. כל האזור של גדרה מתפתח בצורה מעוררת השראה, שכן כבישים חדשים נבנים בכל עת, אזורים חדשים מופשרים לבנייה, וכן ישנה קרבה חשובה לכביש 4. בנוסף, גם ההון האנושי באזור עולה מדרגה בשנים האחרונות עם דם חדש וצעיר שמגיע מהמרכז. גדרה היא הפנינה האמיתית בשפלה, והיא רחוקה בסך הכל כמה דקות נסיעה מערים פופולריות כמו יבנה, רחובות ונס ציונה.

 

ההמתנה מתקצרת

החשש הגדול ביותר של כל בעל קרקע חקלאית היא ההמתנה הארוכה. אנשים לא תמיד יודעים אם ומתי הקרקע שלהם תופשר, ובהרבה מאוד מקרים, קרקע חקלאית מצריכה תחזוקה במידה כזו או אחרת, אך חשוב לציין שהיא אינה מהווה עול ברמת ההתעסקות היומיומית. במצב הגיאופוליטי של מדינת ישראל, ועם הגדילה העצומה והצפויה של האוכלוסייה, ולבטח של האוכלוסייה החרדית, אין כל ספק שהקרקעות יופשרו בשנים הקרובות. אנשים רבים שמחזיקים בקרקע חקלאית כתוצאה מירושה או כתוצאה מהשקעה נכונה, יהפכו לאנשים עשירים עם הרבה מאוד כוח.

קרקע חקלאית להפשרה: תשואה משתלמת!

הקרקעות החקלאיות באזור השפלה מבוקשות מאוד. אנשים רבים מבינים שהשקעות קטנות במסחר או בדירות קטנות הן לאו דווקא כדאיות. מעבר לכך שמדובר בהשקעות שדורשות הרבה מאוד התעסקות, אלו גם השקעות שלאו דווקא יחזירו תשואה גבוהה, או יעשו זאת במהירות. ההפך הוא הנכון, שכן בהרבה מקרים, ההשקעות הללו מתבררות כלא כדאיות בדיעבד. מנגד, אנשים שהשקיעו בקרקע חקלאית שהופשרה יזכו מתשואה עתידית כל כך גבוהה, שהיא לעיתים בלתי נתפסת.

אין כל ספק שבקצב הגדילה של מדינת ישראל, אנחנו נראה עוד ועוד קרקעות מופשרות למטרות מגורים ומסחר כבר בקרוב.

גוש 3865: להניב את הפירות

מדינת ישראל היא מדינה קטנה וכבר כיום אנחנו רואים צפיפות באזורים מסוימים. המדינה עושה מאמצים רבים לפתח את הפריפריה, אך גם זה בסופו של דבר ככל הנראה לא יספיק. יש המון קרקעות שיושבות באזורי מפתח במרכז הארץ, בשפלה ובשרון, ומהוות פיל לבן עבור משרדי הממשלה השונים. המצב הזה צפוי להשתנות מהר מאוד, בגלל קצב הגדילה הלא פרופורציונאלי של האוכלוסייה בישראל ביחס לעולם. אין כל ספק של קניית קרקע חקלאית, כמו גוש 3865 באזור גדרה, היא השקעה נכונה שתניב פירות טעימים במיוחד מוקדם מאשר מאוחר יותר.

 

 

 

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

על מה דיברנו במאמר?

053-3524876
דילוג לתוכן